Nanelisekerr Neler yapıyosunuz. Ben biran önce gelsin istiyorum artık. Son zamanlarda beklemek daha zormus :/
Nymphadoraa Nanelisekerr alt kemiklerim ikiye ayrılacak gibi çok ağrıyor yatamıyorum sağa sola dönemiyorum 😐ara ara da sancım oluyor Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
ikiponcik_annesi Nanelisekerr bende 37+3 çok sabırsızım yarın kontrolüm var doktor ona göre 16 yada 18 de alalım dedi ama ben 21 mayısa kadar dursun istiyorum o zaman tam 39 haftalık oluyorum bakalım yarın ne diyecek doktorumuz 🥰
Seroy Nanelisekerr yatarken çok zorlanıyorum gece bi uyanıyorum sanki sağ tarafımla sol tarafım çürümüş gibi ağrı hissediyorum 🥺
Ozdemircidem04 Bende dört gözle bekliyorum gelsin artk istiyorum 🥰rabbim hepimizin bebişlerini sağlıkla huzurla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Ozdemircidem04 Bide size bir sorum olcak bende 37 oldum çok ağrım var ara ara sancım oluyor sizde de oluyor mu
Nanelisekerr Ozdemircidem04 Evet bende de gün içinde cok defa kasılma ve agrı oluyor. Nefes darlıgımda cok var
Ahsen007 Çok sukur bı sıkıntım yok güzelde bi gebelık gecırdim pilates topu üstünde oynayıp duruyorum gelsin istiyorum artık 🤗