RabiaGlinarci Benım bebegım 2 hafta gerıden gelıyor kızlar var mı benım gıbı bebegı gerıden gelen ve sebebının ne oldugu bılen
Xrem RabiaGlinarci canım ben 1 ay önce gittim normaldi 2 hafta sonra 1hafta geriye düştü. Ama farklı ultrason cihazlarıydı sebebini bilmiyorum bebeğin gelişimi normalmiş. Ama geç döllenme yüzünden 1 hafta geri gidiyorduk zaten belki sizinde öyledir.
Didi_17 BENİmde bir hafta geriden geliyor. Hamilelik hesaplanirken ilk adet tarihimizden hesaplaniyor ama gec dollenme olabilir dedi doktorumuz. Buda gayet normal bi durum. Rabbim sagsaglim kucagimiza almayi nasib etsin insallah
Xrem RabiaGlinarci benimde peritonolojiye göre 36 kadın doğumcuya göre 35 aynı hastane bende anlamadım artık geç döllenme olduğu için tarihte belli değil