Kızlar benim ilk gebeliğim 5+1 de keseyi gördük çok küçüktü. 6+2de tekrar gittik kalp atışını duyamadık üstelik kesenin içi de boş görünüyordu doktor sadece yolk kesesine benzer bi oluşum var sanki tam emin değilim 1hafta daha bekleyelim geç döllenme olabilir hemen aklımıza boş gebeliği getirmeyelim dedi ama böyle bi risk de var tabi dedi korkuyorum sizce bayramdan sonra görebilecek miyim🙏🏻