Aysee21 Merhabalar bugün yoğun sancım ile hastaneye gittim idrar yolu enfeksiyonu varmış 7-8 yazıyor bu yüksek bir oran mi ayrıca ateş ve kusma da yapıyor eğer 2 gün içinde rahatlama olmazsa hemen yatisin yapılsın hastaneye denildi erken doğum riski varmış
Leylaalin Aysee21 7 8 iyi mis seninki benim ki 22 tam olarak vajina tarafınız mi ağrıyor baskı oluyor bende öyle oluyor da acaba enfeksiyon icin mi oluyor
Rerere Lökosit 500 dü benim 😁 defalarca antibiyotik kullandım zar zor 25 e düşürdük hâlâ geçmiş değil
Kv- Aysee21 benimde enfeksiyonum var Dr ilaç fitil verdi sürekli iç çamasırı degiişiyorum temiz ütülü bez kullanıyorum ve bol su içiyorum tabi hiç bir işte yapmıyorum yarın da tekrar idrar verecem düştüğü diye benimde bakterim552 di