Hazal3509 Sevgili anne adayları ve anneler izmirde doğum ücretleri hakkında bilgisi olan yazabilir mi eski postlar geçen yıla ait hep
Minnosanne07 Tınaztepe hastanesine gidiyorum 4.400 tl doğum olucak allahın izni ile.. 🤍 Şuan fiyatlar değişmiş 5 500 olmuş Aylin barbaros doktorumun ismi
poyrazinannesi3547 Minnosanne07 Ablamın da doktoru Aylin hanımdı 2 dogumundada mükemmel bi doktor gerçekten
AhahHbzhz Hazal3509 evet canım kordon tip merkezi mete bey vazgeçilmez doktorum doğumu sada da yapiyo :)
Minnosanne07 Hazal3509 ben teşekkür ederim ne demeeekk💕💕🌸 hepimize sağlıklı doğumlar olsun yarabbim inşallah🍀
Hazal3509 AhahHbzhz mete beyi çok kisiden duydum cevremde doktor ve hastane dahil mi 3500 yoksa hastane mi sadece peki
ebozbey Hazal3509 6 ayda bir zam geliyor o fiyat artacak yalnız biz sorduk 3500 ama sizin dogumunuza 4 olur dedi
Hazal3509 ebozbey ben özel sağlık hastanesine sordum 10000 tl istediler 4000 çok çok iyi fiyat hem doktorlarında iyi sada hastanesinin 😊
Minnosanne07 poyrazinannesi3547 benimde ilk evladımda aylin hanımdı şimdide aylin hamım ve mükemmel iyi biri