Merhaba güzel anneler . Şuan 33+5 deyiz ikinci doğumum olacak inşallah ilki sezeryan olduğu için bunda da sezeryan olucam fakat bu güne kadar hep Yenimahalle devlet hastanesine gidiyordum fakat doğumhaneler kapanmış ve beni şehir Hastanesi’ne sevk ettiler artık buraya gelmene gerek yok dediler . 21 Mayıs da şehir Hastanesi’ne randevu oluşturdum ilk kez gidicem fakat şöyle bi durum var internetten arastirmalarima göre şehir Kadın doğum bölümüne özel bir doğum planı adında video hazırlamışlar ve 39. Haftada doğuma aldıklarını belirtmişler , tam 39.haftam 16 hazirana denk geliyor . Şimdi gelelim asıl mevzuya şehir hastanesi ile evimin uzaklığı neredeyse 45-50 km uzaklıkta özel bı aracımız yok ki çevremde de arabası olan ne yazikki yok . ben 21. Mayıs da otobüs dolmuş vs. Bir şekilde Kontrole gidicem . Sizce gittiğimde her hangi bir sıkıntı yok ise 16 hazirana direk bana doğum için gün mü verirler yoksa bu 2 buçuk haftalık süre zarfında tekrar çağırmak istermi 🥴🤔 bu arada öyle bir denk geldi ki ilk dogumumu da 16 Haziran da yapmıştım tam 4 sene sonra yine 16 haziranda bir doğum daha 🥰🥰🥰🥰☘️☘️☘️☘️