Merhaba güzel anneler ve anne adayları☺️Bugün 20+3 günlüğüz.Hamileliğimin ilk haftalarında parmağım kesilmişti , dikiş atılmıştı . Ve sonrasında tetanoz aşısı yapılmıştı acilde. Tabi ben o zamanlar hamile olduğumu bilmiyordum . O yüzden gebelikte normal haftasında yapılması gereken tetanoz aşısı yapılmadı. Bugün 2. doz tetanoz aşımı olmam gerekiyordu fakat sağlık ocakları kapalı😢Bugün yaptırmam şart mı ? yoksa sağlık ocağı açıldığında yaptırsam bir şey olur mu ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba 🙂şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻