Hanımlar affınıza sığınarak soruyorum kusura bakmayın ama içimi rahatlatmam lazım. 12+6 haftalık hamileyim Demir haplarına başlayalı bir kaç gün oldu ve iki gündür söylemesi ayıp büyük abdestimde siyahlık var. Silerkende siyah leke geliyor. Fazlasıyla strese girdim korktumda internetten baktım değişik değişik sebepleri olabilir diyor sonrasında sağlıkçı bir arkadaşım Demir haplarından da oluyor dedi baktım öyle yazıyor sizin de başınıza gelen oldu mu ?