Sevcan34 Kızlar ben 22+4 haftayım ve bebek hareketleri gayet iyi durumda masallahı var sorum şu ben tekmeleri vajınam da çok hissediyorum sanki çıkacak gibiii bi hafta öncesinde şiddetli agrıyla hastanede yattım açılma olmustu toparlandı ilaç serum vs şimdi evde tedavi mi oluyorum bu vajina da hissetmek normal mi hiç sıkıntısı olmayıp aynı şeyleri yaşayan var mı 🥺🥺
ikincimucizemmmm Sevcan34 canım demeni senin bebek aşagıda o yüzden kendini yormasan daha iyi olur 21 haftalığım bende bazen aşagıda hissediyorum tekmeleri ama çok aşagı degil kaşık bölgesinin üstünde bugün kontrolüm vardı doktora sordum gayet normal zaten göbek deliği hizanda daha küçük ve bebeğin yeri büyük sürekli döner ve hareket eder her yerde hissedebilirsin dedi sen biraz daha dikkatli ol canım sagsalim kavuş inş
Fersah Sevcan34 23 haftalığım bende aynı bölgede hissediyorum tekmelerini. Zaman zamanda kasıklarımda hissediyorum. Doktorum herhangi bir sorundan bahsetmedi. Bence çok normal ☺️
Mihribancglr Sevcan34 bende de öyle oluyordu 24 haftaya girdik biraz daha büyüdü oraya gitmiyor artik ama doktoruna danisman daha doğru tabiki
Kumral5 23 haftalığım bende arada Kasiklarımda tekme hissediyorum ama vajinada değil dikkat edin bebeginiz asagıda demekki fzla yormayin kendinizi bol bol dinlenin
Sevcan34 Kumral5 sürekli dinleniyorum mecbur doktor kendini yormayacaksın dedi cnm ama işte insan korkuyo mecbur kalkıyorsunlahvaltı yapısoun bi oğlum var ona bakıyorum
1Acemianne Bende 20 haftalıkken vajinamda hissediyordum ve çok kasıklarım ağrıdı doktora gittim bi sorun olmadiğini soyledi bebegin ayakları asagida doldugu icin öyle hissediyormuşum dogum kanalına falan girmemisti rahmimi falan ölctu hersey yolundaydı Ama sız doktora görünün hastaneye falanda yatış yapmişlar açilmanizda olmuş Ben 2q haftalıkken gidince bebegim dönmüştü suanda sol tarafımda hissediyorum
Umbilik Tam 23 haftalığız, ben tekmelerini genel olarak göbek deliğimin hemen sağında ya da solunda hissediyorum. Bir doktora görünün, bir sorun varsa erkenden bilinmesi iyi olur.
Sevcan34 Umbilik görünüyorum sürekli gidiyorum bilgi de alıyorum cnm benim de bazen çok yıkarsa bazen rahminin tam üstü kaşıklar da oluyo sürekli değişiyor yeri 🥺 ister istemez korkuyorum benden🥺
Sevcan34 ikincimucizemmmm amin kuzum benim de öyle göbek deliğimin hizasında çok oynar ama bazen de böyle oram da hissediyorum doktorum normal dedi ama açılmadan sonra çok korkuyorum birşey olur diye😭
Sevcan34 Fersah teşekkür ederim kuzum bende doktoruma sordum normal agrı olmadıkça kaşıklar da dedi arada kasıklarımda arada göbek deliği sağında solunda hissediyorum sürekli yeri değişiyor ama genel de kasıklarda bizim kız🥺
Sevcan34 Mihribancglr büyüdükçe geciyormu peki cnm sordum cumartesi günü kontrolde normal ama agrı eşlik ederse hemen gel dddi
Mihribancglr Sevcan34 son 5 gündür yok canim sadece bir tarafa toplanıyor sertleşiyor bende öyle oldu sen ama yinede doktorunla danış takipte kal canım ınsallah bi4 sorun yoktur canım 😍🤲
Sevcan34 Mihribancglr sağol cnm benim çöl teşekkür ederim o gün ki gibi olsam hemen giderim çok şükür öyle değilim 😊
Sevcan34 Morvy aynen öyle 😭 tekmelerini vajinamda hissediyorum idrar çıkma isteği oluyo öyle olduğunda 😭
Sevcan34 ikincimucizemmmm yaa kötü bi durum değil mi peki çok korkuyorum bana moral oldun cmm sllah razı olsun🥺🤲🏻
Rahime63_63 Benimde vajimda diktora dedim aslinda bebek baya yukarda ama ayaklarini koymuş ondan dedi normalmiş🤗🤗