Yenianne34 Kızlar bi kaç gündür göbek deliğimin ortasında bi saplanma var böyle bişe batıp çıkıyor sanki sebebi nedir ki ilk hamileliğim 12+5 deyim
Furkan35 Yenianne34 benim de hep göbek deliğimin sağında olur ağrı. Doktorum rahim büyüdüğü ve yükseğe çıktığı için demişti endişelenmeyin. 34+3 üz hala oluyor