EVLATT Arkadaşlar 30 haftaya girdim ama sürekli düzenli yemek yiyemiyorum mesela sabah 11 gibi kahvaltı yapıyorum iki gibi bi tane meyve yiyorum akşam 7 ye kadar bişey yemiyorum siz nasıl besleniyorsunuz canım artık bişey istemiyor kahvaltı bi şekilde yemeye çalışıyorum ama yemeklerde zorlanıyorum günlük neler yapıyorsunuz yazarmısınız
Esraadem EVLATT ne yalan söyliyeyim bende düzensiz besleniyorum ama çok şükür bebeğimin kilosu iyi olması gerektiği gibi , kendimi çoğu şeye zorlamıyorum sonra tiksiniyorum çünkü .32 nin içindeyim
Hafissee EVLATT sabah kahvaltı ara ögün meyve bir ara ögün de yogurt aksam ise hafif yemekler yiyorum hergün süt yumurta ceviz muz elma yogurt 3-4 litre su içiyorum 45 dk yürüyorum 3 kilo aldım henüz
miniginannesi9 EVLATT bende 30+1 im.bu ara bende de bı düzensizlik oldu. Sabah kalhvaltida yumurta, kaşarlı tost, peynir, süt tuketiyorum.oglen meyve falan yiyorum.aksam yedi gibi de akşam yemeği yiyorum.