Zafsim0801 Küçükköy mu ??? Oradiysa ben oraya hastane ile diyemiyorum dispannserrr kardeşim orda dogurduuu ne yazikki hemşireler vs çok iyi degilpersonel biz zerre memnun kalmadik
Kbra1234 Zafsim0801 benimde doktorum başarıdaydı oraya geçti yorumları görünce bende doktor arayışına girdim açıkçası