Sahirenur Kızlar merhaba 2 gün önce yumurtlamam oldu değerlendirdik bugün kasığıma bir kramp girdi ve gördüm ki pembe tonlarında akıntı var 😔 inşallah adet akıntısı değildir dedim ama başka da bir ihtimal yok . Yaşayan var mı bu durumu bu ay da mı ümitsizim 😥
gel_artik_bebegim Sahirenur yumurtlama döneminde hafif kırmızi alıntı gelebilir yumurta çatlayınca oluyormuş sanırım bazı insanlarda
Bfduam Sahirenur yumurtlamadan iki gun sonra adet olmazsın diye düşünüyorum. Yumurtlama zamanında olabiliyor, bende de bir kez olmuştu.
Babykuzucuk Sahirenur bende de aynı akıntı yok ama kasıklarda hafif batma var acaba üşüttümmü yoksa farklı bi durummu var :) benimde yumurtlama 4 gün önceydi ve bizde değerlendirdik
anneligeadimadim Sahirenur canım niye üzülüyorsun tam tersi sevin yumurtanin çatlamış olduğunu görmüşsün, kanamanın sebebi de bu yüksek ihtimalle ☺️
Sahirenur Bfduam tamam canım beklemedeyim inşallah güzel haberler vermek nasip olur 🙏🏻 Hayırlı bayramlar 🌸