Benimde doğum korkum var bnde 32 haftalığım dusunmemeye çalış bebeğini kuçağına almayı dusun sadce rabim bı sekilde yardm ediyor her insan farklıdır kimi normalde daha kolay doğurur kimide sezeryanla doktoruna guven o ney uygun gorurse onu yap canım ne sezeryan yap diyene nede normal diyeni takma bu göreceli yaşadm için soluyorum bunu 😊 sabırla bekle zaten buna vücudun karar veriyor önünde uzun zmanlar var tadını çıkar unutma sen strese girersen oda girer 😘