Merhaba arkadaşlar, 19.04.21 tarihinde hamile olduğumu öğrendim ilk kontrolde keseyi gördük. Doktor bebeğin gelişimine göre kaç haftalık olduğunu söyleyeceğim dedi. bugün doktora gittim ultrasonda son regl tarihime göre bebek 6 haftalık görünüyor. Bu durumu yaşayan var mı?