Mom653 Kızlar carsamba günü kontrolüm var 9+0 oluyoruz ve ben yavaş yavaş ufak tefek birşeyler almak istiyorum sizce çokmu erken ilk gebeligim ve biraz sıkıntılı gebelik ama şu an çok şükür iyiyiz🤲❤️
Senmerve Mom653 cinsiyetini öğrenince başlayın bence 19 haftalık olunca falan ben 19 oldum abayramdan somra ufak tefek başlıcam
atas11 Mom653 içinden nasıl geliyorsa öyle yap bence yavas yavas al eger almak istiyorsan cinsiyeti belli mi peki
Mervekaynak Mom653 tabiiiki erken cinsiyetten sonra yavaş yavaş alabilirsin.. zaten günümüz şartlarında yasaklarında çok fazla çıkıp alışveriş yapma lüksümüz yok ben hiç yapamadım..benim doktorum 22.hqftaya kadar alışveriş yapma dedi.
Nurtrky Mom653 daha çok erken alıyomuş gibi paranızı kenara koyun ama en güzeli ben öyle yapıyorum 24. Haftaydım hala başlamadm tabi yasaklar bitsin artk başlarım
Dilekcnkn Mom653 Erken canım şimdi ben 4 aylık hanilerim bir kaç parça eşya aldım cinsiyeti öğrendikten sonra tabi sende öyle yap daha iyi olur insan hevesleniyor ama biraz daha bekle istersen ☺️
Rabia_kahvecii Mom653 bnce cinsiyeti bekleme heyecanlısındır böyle hem kız hem erkek kullanacak ürünler kıyafetler denk geldikçe al bence çünkü bir anda aldıgın zaman daha fazla tutuyor böyle böyle çok masrafı olmaz ucuz ucuz alırsın daha iyi tabi benimki bir fikir 🙏🏻🥰🥰
MDT Mom653 bence erken canım. Cinsiyeti öğrendikten sonra yavaş yavaş alırsın. Hem dünyanın binbir türlü hali var sonra o eşyaların üzüntü vermesini istemezsin Allah korusun. Ben ayrıntılı ultrasondan sonra 21. Haftamda başladım alışverişe. Sana da ayrıntılıdan sonra tavsiye ederim. Şimdi bebeğinin niyetine her hafta bşraz para koyabilirsin kenara ☺️
Zehraaa98 Mom653 hiç de erken değil canım benim riskin yoksa sağlıklı gebelıkse vallahi başla ne eksık bitiyor ne ihtiyaç al al bitmiyor 😂hem bir anda toplu olunca sızı bunaltır hemde maddi acıdan sıkıntı yavastan basla küvetini maşrapasını al
a_burcu_bur Mom653 ben 16+2yim cinsiyeti yeni öğrendim. Daha da bişey almadım 😊 ama büyük parçaları kız kardeşimden alıp kullancam zaten. Beşik, bebek arabası, reflü yatağı, küvet gibi gibi. Cinsiyeti tuttursaydık kıyafet bile almıycaktım 😝🤭😂
Fasulyemom Mom653 Hevesini atmak istiyorsan bir kaç parça bişey al ilk öğrendiğim zamanlar mağazalara koşup alışveriş yapmak istemiştim😅insan heves ediyor normal😅 ama cinsiyeti falan bakımından daha erken
MelekkkkKY Mom653 içinizden nasıl geliyorsa gerçekten öyle yapın tabi herkesin kendi fikri ama biz şuan 25. Haftadayız odası dahil herşeyimiz tamam çok şükür. Banada çok diyen oldu alma 6-7 Aydan sonra alırsın falan diye ama ben almak istedim ve aldım 😁😊 şuan sadece alacağım bez ve ıslak mendil vb gibi ufak tefek şeyler kaldı. Mesela ben ilk olarak biberon pişik kremi şampuan vs alarak başladım kıyafet olarak zıbın aldım hem erkeğe hem kıza uygun renklerde tulum almıştım