Sonunda bende yazıyorum kızlar bu gün son kontrolüm vardı normal.istiyordum ama artık ağrılardan yatamiyordum doktoruma söyledim bayram sonu mu alalım yoksa öncemi dedi bende hemen şimdide alabilirsiniz dedim hazırlıklı gitmiştim çünkü hastaneye tamam o zaman vakit kaybetmeyelim dedi şaşırdım hemen anestesi işlemleri felan derken yarim saatde doğuma girdim belden aşağı uyusturuldum iğne yapılırken hiç birşey hissetmedim korkmayın ne ara aldılar kızımı anlamadim 10 dakikada cıktı 🤣belki o kadarda değildir 15 dakikada dikim felan sürdü odaya geldik ağrılarım baya var sancı felan nefesi zor alıyorum sancidan daha yürümedim yavaş yavaş geçiyor anestezinin etkisi aklınıza gelen birşey olursa sorun cevaplarım kızlar cevaplarım