İki aydır kaşınıyordum öncesinde de kaşıntım vardı ama iki aydır şiddetlenmişti. Doktor bugün uyuz dedi. Ama etrafımda ki kimsede kaşıntı yok ne eşimde ne annemde kardeşimde. Kardeşimşe aynı kıyafetide giydik kaç kere görüştük. Uyuz olup benim gibi başkasına bulaşmamış olan var mı