Kızlar ben 34 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri geçmek bilmeyen idrar yolu enfeksiyonu vardı kullanmadığım antibiyotik fitil krem kalmadı bir türlü geçmedi doktorumu değiştirdim başka doktor floran bozulmuş dedi bitkisel bir ilaç verdi devlet karşılamıyor 80₺ aldım sadece 2 kere kullandım ne enfeksiyon kaldı ne yanma ne de akıntı çok şükür 🙏