Merhabalar 27+1 haftalık gebeyim bugün kontrole gittim doktorum 3 gün geri bebek ve suyu az dedi korkulacak bişey yok şuan ama dinlenmen lazım falan dedi çok üzüldüm böyle bişey yaşayan var mı korkuyorum bişey olur mu neler yapmam lazım , doktorum magnezyum ve d vitamini verdi suyu atılandan ve kan iğnesi kullanıyorum akıl verin lütfen