DDG selam 😌 Mios’u kullanıyoruz doğum yapalı 1 ay oluyor. Çok memnunuz. Toplu taşıma ya da merdiven kullanmıyorsanız, arabaya indirip bindirmek için ağır değil. Kullanımı sürüşü çok rahat. Biz memnunuz, triology ben de düşünmüştüm ama Mios’ta karar kıldık