Merhaba hanımlar bilgim olmadığı için birşey danışmak istiyorum..Hamileyim ve kendimde kiloluyum..namaz kılarken oturup kalkmakta zorlanıyorum ve kalbim hızlı attığı için nefes nefese kalıyorum..oturarak kılsam kabul olur mu çünkü bazıları çok sağlık problemin yok ayagin elin tutuyor Ayakta kilman daha iyi olur falan dedi..bilgisi olan varsa çok mutlu olurum hayırlı iftarlar şimdiden herkese 🙏