Canselkursunn benim eştim de olmuştu hastanede yattı sürekli antibiyotik kullandı. Ben de enfeksiyon geçirdim mide bulantısı kusma halsizlik olmuştu antibiyotik kullandım. Bir daha yaşamamak için bol su içmeli sürekli tuvalete çıkmalısınız asla tutmayın ben öğretmen olduğum için okulda girmek istemiyordum o döneme denk geldim şakın tutmayın. Arada sirkeli su ile yıkayın vajinanızı . Ve hep kuru tutun gerekirse günde birkaç kez çamaşır değiştirin ilişkşye devam ediyorsanız da eşiniz temizliğine dikkat etmeli içinize boşalmamalı