Ya kızlar bence yediklerimiz dışında anne baba yapısı da çok önemli. Bebeğin boyu kilosu onlarla da alakalı. Halam hep söyler sen doğduğunda 5 kg falan doğmuştun. Hala senin kadar tombiş ve güzel bir bebek görmedim der hep. Belki de bana çekti benim oğlan . Büyük oğlum tıpkı babası. Kilosu fiziği boyu. Kopyası .