Merhaba herkese 18 haftalık hamileyim ve doktorum kontrolde suyun biraz az gibi dedi ama normalde en az 2 lt su içiyorum her gün.. Araştırdığımda içime deli gibi kurtlar düştü napacağım bebeğimde birhasar oluşmaz inş diye:(( bu durumdan muzdarip olanlarınız var mı varsa n’aptınız nasıl geçti beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim 😩