Sibel081 Canım bende de plesenta previa var,aynı şey.
23.haftada detaylıda dr farketti ve yukarı çıkma ihtimali var demişti ama çıkmadı. Eğer yukarı çıkmazsa normal doğum yapamayabilrsin.Bunun dışında dr zaten yönlendirecektir gerekli bilgilendirmeleri yapacak ama eğer çıkmazsa çok yürüyüş vs yapmaman lazım.Ben çok rahat 34.haftama geldim erken doğum olur vs denildi ama evde sakin geçiriyorum şuan herşey yolunde çok şükür,38.haftada da sezaryn olacak.
Buradaki yorumları vs çok okuma yada netten çok bakma ben yapmıştım herkesin aynı durum olmuyor boşa stres yapma.Dr en iyi şekilde seni yönlendirir🙏🏻