Momandbabyy Merhaba kızlar. Doktorumu değiştirmeye karar verdim. Normal kontrol tarihim 7 Mayıs’tı ama değiştireceğim için gitmedim. Sizler nasıl kontrole gidiyorsunuz tam kapanmada. Hastaneye gidilebiliyor mu acaba?
Polina- Momandbabyy şu an tam kapanma olduğu için doktorum sistemde randevun olmazsa bakamam dedi normalde ben randevu almadan gidiyordum orayı bilemem ama yine de arayın
Miskokulum35 Evde kalanlar hariç herkes dışarıda. 😑 Bizde gittik durduran olmadı normal herzamnki gibi gittim geldik. Bide zaten sağlık durumu söz konusu