Kbrcngz Arkadaşlar Çorum da oturuyorum ilk doğumumu özel hastanede yapmıştım 4 sene önce şuan 7 aylık hamileyim kontrollere özel hastaneye gidiyorum ama doğumumu devlette yapıyım diye düşünüyorum devlet hastanesinde Doğum yapan memnun kalan var mı ?
mucizeolsun Kbrcngz bende çorumdayım son ayıma girdim özel de kontrollerim oluyor devlete de gidiyorum aarada ama devlet de düşünmüyorum doğumu
Kbrcngz mucizeolsun bende düşünmüyodum ama ev falan aldık tadilat şu bu derken doğuma para kalmadı istesem yine yapabilirim ama şu an o parayı 1 gece için vermek saçma geldi 🤦🏻♀️ hayırlı sağlıklı doğum olsun canım
mucizeolsun Kbrcngz devlet de geçen ay yengem doğum yaptı o çok memnun kaldı oranın tek sıkıntısı doğumuna kimin denk gelir se onun girmesi
Kbrcngz mucizeolsun canım ilk doğumum da oğlum 4.200 doğmuştu 4 cm açılmam vardı suyum falan da geliyordu iri diye sezeryana almışlardı mecburen sezeryan olacak şimdi de o yüzden merak ediyorum devlette nasıl oluyo diye
mucizeolsun Kbrcngz sezeryan çok iyi canım inşallah özgür koçak yada ümit görkem diye doktor var ona denk gelirsin yada git sezeryan için gün al son haftalarında ama şimdiden gitmen lazım bir iki kontrole
Kbrcngz mucizeolsun özgür beye gitmeyi düşünüyorum sezeryan için inşallah önümüzdeki haftalarda sıra alıcam canım
damladerin @Kbrcngz#ben ozele gidiyorum ama devlette dogum yapan arkadaslarim var memnunlar umit gorkemi oneriyolar ozelde kim dogum yaptrmisti sizi 4sene.once
Kbrcngz damladerin Sabri laçin ama şimdi kontrollerde ona gittiğimde eski memnuniyetim kalmadı Sinan beye geçiş yapıyorum bu ay