hazaltolga1 kese de falan kanama yokmuş çok şükür ama kan uyuşmazlığında bazen hafif lekelenme olabilir miş. O yüzden o testi yaptılar. Pozitif olsa sorunmuş ama negatif çıktı çok şükür. Yarın iğne vuracaklar bakalım ama şuan a kadar da hiç olmadı. İnşallah bir daha da olmaz 🙏