hazaltolga1 Didemmmmm evet canım çok şükür büyümüş hatta 2 gün önde gözüktü 🥰 hareket bile ediyordu 2 hafta sonra ikili taramaya gideceğim
Didemmmmm hazaltolga1 canım benşm bugün öğlen çok hafif kahverengi akıntım oldu.. Hemen doktor a gittim çok şükür her şey yolunda çıktı 🙏🙏 kan uyuşmazlığı var biz de onun için test yapıldı. Yarın iğne vurulacak. 2 ki tarama da 20sinde olacak inşallah 🙏🙏
Petyynut Gulsen4224 merhaba bana da bakabilir misiniz şimdiden çok teşekkür ederim ☺️🌸🙏🏻 https://resimyukle.io/r/RRqg2vkpDQ
Didemmmmm Gulsen4224 rica etsem bana da bakabilir misiniz🙏 10+3üz biz de 💕 https://resimyukle.link/i/nloGN
Nesityyy Gulsen4224 [url=https://www.hizliresim.com/g6fm170][img]https://i.hizliresim.com/g6fm170.jpg[/img][/url] canım banada bakarmisin 🤭❤️