esraburcak9296 düşük riski olupta iğnesini vurulan var mı acaba. ben kalçadan iki tane vuruldum ama acısı bi türlü geçmiyor oturamıyorum ve yürümekte zorluk çekiyorum
Ilkayy esraburcak9296 ben vuruluyorum haftada 1 defa. Benim öyle olmuyor iğne vurulurken yakıyor 5 dk sonra geçiyor
huzeyma89 esraburcak9296 Bende vuruldum benimde hala acısı geçmedi ve orası şiş halde senin nasıl riskin var kaç haftalıksın?
Buusra esraburcak9296 çok yağlı bi iğne olduğu için dağılımı zor oluyor yapıldıktan sonra hemen kalkma 5 dk ov daha sonra evde de alkol yada kolonya ile masaj yap devamlı canım
Kubraglot esraburcak9296 haftada 2 kere kullanıyorum ama ağrısına malesef çare yok canım. Sadece sana verebileceğim tavsiye akdam saatlerinde vurulursan çok hareket ermeyeceğim için daha iyi olabilir çok geçmiş olsun
esraburcak9296 Ilkayy ben dün gece ve bu sabah vuruldum ama acıdan ağlıyorum artık 7 tane daha verdi koldan vurulacakmış o da
Matmazel_ 5 aydan 9 aya kadar pruloton depot vuruldum 3 günde bir hemde ah ne günlerdi :( çok zor ama geçecek .) üzerine kolanyalı pamukla bastır hareket ettirmeden . Başka çaresi yok bazen vururken dikkat etmiyorlar kasa gelebiliyormuş
esraburcak9296 yarın koldan vurulacam bakalım inşallah bu kadar acımaz doktor kalçadan yapılan için çok yağlı bi iğne ağrı yapabilir demişti ama koldan verdiğine o kadar yağlı değil acıtmaz dedi. inşallah sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı.
huzeyma89 Ben 6+4 haftalığım geçen hafta doktora gitmiştik kese de vs sıkıntı yoktu yarında kontrolüm var kalp atışları için ama bugün birden bire kanama değil pembe desem pembe de değil akıntım bulanık oldu çok endişeliyim😞
Mother__25 huzeyma89 Belki yerleşme kanamasidir asiri kanaman olmadıkça sikimti yok diyolar korkutma kendini yarin sorarsın agrin falan varmi
esraburcak9296 huzeyma89 benimde dün akşam saatlerinde aynı oldu o yüzden hemen hastaneye gittim iğne yapıldı dün geceyi de hastanede geçirdim kesede falan bi sıkıntı yok çok şükür kesenin etrafında kanama da yok doktor yerleşme kanaması olabilir dedi ama her ihtimale karşı günde 3 defa progestan 200 ml verdi. kanamam gece de olmadı şuan da yok ama oladabilir dedi.
esraburcak9296 Ilkayy hastanede yapılanın adını bilmiyorum ama koldan vurulacak olan progestan dex diye bi iğne
Mother__25 esraburcak9296 İnsallah sıkıntı olmaz sağlıklı hamilelik gecirirsin saglikla kucaklariniza alırız 😍😍
huzeyma89 esraburcak9296 İnşallah bir sıkıntı yaşamazsın 😞Rabbim hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin canım
esraburcak9296 Mother__25 inşallah allah razı olsun 🤲🏻 inşallah tüm anneler sağlıkla kucağına alır bebişlerini