dogasununannesi Arkadaşlar doğa ismi düşünüyoruz ama tek bilemedim Nur benim adım da acaba doğa Nur olur mu ya da ikinci Bi isim ne önerirsiniz Lina duru Elif hariç??
milena11 dogasununannesi fatma-kpnk bende oyumu nil den kullanıyorum.benim adımda nurla başlıyor sevmem hiç🤷♀️
Eslemnur Ben eslemesila eslembuğlem şifanur eslemhüma eslemelvin nedense eslem ismine takmış durumdayım