Vuslaaatt canim bende 15. Haftamdan beri kullaniyorum kasılma.gibi bir şikayetim yoktu doktorumun verdiğinde. Suanda 28+2 gunlugum . Bugüne kadar ne ayak krampi nede kasılmam olmamıştı. Ama.dun 15 dakikalik saglik ocagina zor yürüdüm alt tarafa doğru cok kasıldım bıçak gibi kasıldım resmen . Ebe ye dedim cok canim yandi diye . Bebege bakti eliyle kafasi asagidaymis dönmus dedi ama belki poposuda olabilir dedi ultrason olmadigi icin saglik ocaginda ayırt edemedi . Ama devam ederse gidecegim doktoruma dun gercekten ciddi anlamda canim yanimda daha 15 dakika yurudum yurumedim yani.