Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı gittim her şey gayet iyi dedi ilk nst mize girdik 35+1 günlük hamileyim alttan muayene etti ultrasonla rahimde açılma var mı diye bakınca var dedi iyi yürüyüş yapmışsın dedi ve kesin normal doğurursun dedi hatta 3 hafta sonra 38 haftalık doğurursun dedi. Şimdi benim bi akrabam da benim doktoruma gidiyordu ve ona da kesin normal doğurursun demiş ama doğum sezaryen olmuş kararsız kaldım doktorum aslında çok iyi ilgili ama bana anlatılan doktor farklı bi doktormuş gibi 38 haftada suyum gelmezse beni de sezaryen yapar diye korkuyorum