Beren06 hiç arayışa girip hayatı kendine zindan etme en kokusuzu bile kötü kokacak. 37 haftadayım hala kötü kokan var.en sevdiğim şampuanımdan nefret eder oldum kaç tane şampuan alıp kokusundan dolaba debtim İnan fark etmiyor. Hepsi kötü kokuyor. Moralini bozmak istemem ama durum bu. Umarım biran önce geçer