Ezgi1209 Bebeğim 3 hafta önde gidiyo? 35 haftalık normalde 38 haftalık çıkıyo ultrasonda. Önden giden var mı?doğumu ultarson haftasına göre mi adet tarihime göre mi yapıcam bilen var mı?
Sibelselim Ezgi1209 Benimde 34 haftalik ama ultrasonda 37 görünüyor. Dr. Sat tarihine gore dogumu konuştu.
SinemArslan Ezgi1209 şuan bende tam öyleyim ve bebeğim 3 kilo .. biraz erken gelcekmiş gibi geliyo bana
Gulsumm Bugün ben de ayrıntılıya girdim. Normalde 21 haftalığım. 23 dedi. Ben de anlamadım çok da şaşırdım. 22+5 dedi sonra. Sonra tekrar 23 dedi. İki hafta önce mi Doğum yapıcam demek bu ?😳
ozgeilhan Benim de 2 hafta önde gidiyor. Doktora sordum ilerde gitmesi erken doğumuna sebep olur mu falan diye ama hayır olmaz sat göre doğurursun yine, en fazla erken doğarsa gelişimi ilerde olduğu için sıkıntı çekmez sadece dedi. 🤗
Deletedmom35 Ezgi1209 doğum ultrason a göre olmuyor sat a göre oluyor benim kuzum da önden gidiyor ☺️ Yeni sordum doktora ultrason a göre olsa doğururdum oh ya 😀