Ays0 Ellerim ve ayaklarım ödem tutmaya başladı.Midem daha çok hassaslaştı.Kalkarken zorlanıyorum biraz.Kesinlikle farklılıklar var.Balayı bitti şimdi daha kötü günler geliyor 😂 bol mide yanmalı,bel ağrısı gibi gibi ama herkesin bir olmaz inşallah sizlerin çok güzel olur ☺️