Merhaba hanımlar 36+1 im yarın itibariyle ama bir haftadır ne zaman öğlen ve ya gece uykudan uyansam sanki bebek kaskatı oluyor karnımda toplanıyor karnım top gibi patlıcak gibi oluyor 15 20 dakika sonra karnım yavaş yavaş gevşiyor gibi oluyor başına gelen var mı neden olur bu ?