Kizlar 38+6 dayız 1 hafta önce gittim donmemisti hala kafasını yukari da hissediyorum dönmeye niyeti yok doktor dönmez yeri daraldı vs dedi ama ben son zamana kadar beklemek istedigimi sancı geldiğinde geleceğimi söyledim. Anneminde ilk hamileliğin de sancı ile dönmüş bir umuttur diye bekliyorum önerisi olan var mı 😔😔