Eymeniminannesi Kizlar 23+ haftalık bebekleriniz kilosu nekadardı, bu gün kontrolüm vardı 730 gr dedi doktor. Biraz fazla dedi. Haftası 25 gibi görünüyo. Erken doğum olucak anlamına mı geliyo acaba?
Brcnk Eymeniminannesi benim de öyle bu ay büyüme atağı oluyormuş o yüzden hızlı kilo alıyormuş endişe edilecek bişey yok canım💕
Pelin__1 Eymeniminannesi Bebeklerin anne karnında büyüme atağı ve durumla dönemleri oluyor. Benim de mesela 24+4te 960gr 35cmdi. Doktor abartı bir durum yok dedi. Büyüme atağı döneminde olduğunu söyledi🙂 Şeker yüklemesi yaptırdım şeker de çıkmadı. Boyu uzun olacak dedi sadece ama kilosunu da abartı bulmadı. İlerleyen haftalarda daha net belli olur her şey maşallah bebişinize
[silindi] 23+5 de 850 gramdı benim ama bir şey demedi. Sorun olur mu ki böyle olması endişelendim şu an
Eymeniminannesi [silindi] yok sorun olucağını sanmam da, acaba daha erken mi doğar diye düşündüm bi an
Ays0 23+6da gittim 585 gramdı gayet normal dedi doktorum. Herkeste farklı olabilir doktorunuz bir şey demedi mi
Ays0 Eymeniminannesi o zaman hiç endişe etmeyin zaten olumsuz bir durum olsa söylerdi. Şeker de yoksa sağlıkla büyüsün bebiş 🤗