Çok şükür 4 kalp durması bir düşükden sonra kızımı dogurdum 35+4te tansiyonum yükseliyor diye hastanede yattım o gece ful nst de baglı kaldım kalp atışı sürekli düştü çıktı sabah doktorum geldi acil sezeryana aldı cadı kızım kordona dügüm atmış rabbim çok şükür yavrumu bize bağışladı 2 kilo olarak dogdu 4 gün oldu çok şükür şimdi yanımda çok küçük sadece inşallah o da kendini bir an önce toplar