momsboys selam kızlar artık sona dogru yaklastık. Nasıl gidiyor? Bebek gelişimleri nasıl sizler kilo aldınızmı veya catlaklar basladımı? Ben kendimden bahsedeyim hemen vitaminlerimi düzgün kullanamıyorum çünkü sürekli kusuyorum içince reflüm bel bacak agrım fazla. 9 kilo aldım bugune kadar toplam bebekte 2190 gram 48 cm olmus. Çatlağım olusmadı
Merve1966 momsboys Ben de tam 33 haftalığım hiç çatlağım yok reflü ben de de var ama kusmuyorum bazen baş ağrım kaburgalarımda ağrı bel ağrım vs oluyor bir de yüzükler parmağıma olmuyor şiştim biraz bir buçuk aydır kontrole gidemiyorum haftaya gideceğiz doktorumuz izinliydi onu bekledik o yüzden kilosunu bilmiyorum ama ben baya bi kilo aldım 13-14 kilo gibi 60 ile kalmıştım durum bu :)
Omerhatice momsboys bizde 32+yiz hamd olsun güzel gidiyor en son 31+2de gitmiştik Bende unutuyorum ilaçları bazen düzenli alamıyorum. Geceleri fazla yatamıyorum sağa sola dönerken falan baya omuz sırt ağrılarım oluyor onun dışında iyiyiz hamd olsun ☺ iki kalcamda 1 2 çizgi gibi çatlak oldu başkada olmadi. Oğlumda hic olmamıştı ama kizimda basenlerim falan biraz tombik oldu yani 🤭 bende toplamda 9 kilo aldım ☺
Saree1 momsboys 33+3 teyim bebek 1 hafta önce 2530 gramdı ben 7 kilo aldım göbeğimde çatlak yok ama bacaklarımda var , ara ara kasılmalarım ağrılarım oluyor, rahim ağzı 28 mm erken doğum riski var ilaçlarımı kullanıp dikakt ediyorum
uraluygar momsboys 32 haftaligiz , 31de gitmistim en son tam 2 kilo 42 cmdi bebegim. hamileligm bu 2.5 sene onde dogum yaptim onda hic catlagim yoktu ama bu sefer sezeryan dikisimin az ustunde elimi dokununca bile hissettigim catlakalr var 7 kilo aldim 😂
melty 33+5 teyiz ,şimdiye kadar 10 kilo aldım , karnım hiç çatlamadı ama bacaklarında aşırı çatlak oluştu , reflüm bugünlerde aşırı kötü durumda , bebek tam 1 hafta önce 2600 gram 48 cm di ☺️☺️
momsboys Omerhatice aynı ilerlemiş kilo alısımız benimde 2. ama benim buda erkek sadece göbeğim çıkıyor
Nazli_01 momsboys 32+0 ım 10 kg aldım sımdıye kadar. Bebegım 28. Haftamda 1300 gr dı gelısımı herseyı cok guzel demıstı. 33+0 da tekrar kontrolum var cok merak ediyorum kac kg aldıgını. Catlagım da olusmadı daha bel bacak agrımda hat safhada bazen adım dahi attırmıyor dıyebılırım yinede elhamdülillah
tinymom momsboys 32+5 haftalık şu an 31+6 da gitmiştim 1740 gr 43 cm di benimki minyon olacak acaba kilosu felan da az burda yazanlara göre 🤔 10 kilo aldım her yerimde çatladı 😂