2sy Ben hicbisey yapmadigim halde bile 85-90 cikiyor kalp atisim. Zaten halsiz hissediyorum genelde de. Sizin de boyle mi? 25 haftaligiz..
bck 2sy bana normal gibi geldi kan hapı falan kullanıyoruz ya kan hacmi artıyor ama tabiki doktor daha iyi bilir
[silindi] 2sy benim de öyle 90ın altına düşmüyor asla, hatta bazen öyle çok atıyor ki kalbim kıyafetlerin üstünden gözüküyo normalmiş ama🤷🏻♀️
Leylaalin 2sy Geçen hafta aile hekimde randevum vardı tansiyon ölçünde nabızda ölçüyor 160 çıktı sok oldum ama şuan hissedemiyorum dedim
mucizem09_ 2sy benimde dinlenme 85 cikiyor doktora sordum normal dedi hamilelikte beklenen birseymis 🥰💞