Dareyn Kızlar az önce arkadaşım ile konuştum. Kendisi 39+6 hamile. Bebeğinin hareketlerinin azaldığını hissedince en yakın özel hastaneye gitmiş. Doktor veryansın etmiş bu bebeğin suyu azalmış kordon dolanmış hemen acil sezeryan olması gerekiyor demiş. Sonra hemen devlet hastanesine gitmişler. Doktor demiş ki suyunuz gayet iyi bebek te iyi normal doğum yapmanda hiç bir sakınca yoktur demiş? Allah aşkına kime inanacak bu kız şimdi 🤦♀️ Özel hemen para olarak mı bakıyor hastalara acaba
Polina- Dareyn hepsi için bişey diyemem ama özel hastaneler birazcık öyle maalesef kendimizden biliyorum 😅 doktor diyor ben normal doğumda saatlerce uğraşamam sezaryene alıyorum
bck Dareyn bazen özel hastanelerin ultrasonları daha iyi oluyor daha net gözüküyor bence başka bi fikir almakta da fayda var
Biranne2 Dareyn bazı güya doktorlar sırf para için böyle bişey yapabiliyorlar malesef bence bikaç doktora daha görünsün içinde şüphe kalmasın ama bu durumdan bahsetmesin genel kontrol olarak gitsin canım
Mavisim00 Dareyn ayrıca bebegin hareketlerinin azalması sakıncalı bi durum o haftalarda hareketler takip edilir
[silindi] Dareyn belki devletteki anlamamıştır neden hemen özeli suçluyorsunuz ki. Akla ilk gelen özel para almak için yapıyor oluyor. Sezaryen ile normal doğum arasında çoğu orta sınıf özel hastanede 500 lira oynar. Hiç bir doktor da 500 lira için bu kadar veryansın etmez. En temizi 3.görüs almak bana kalırsa.
Ezgice0 Dareyn özel hastaneler para almak için böyle yapabiliyorlar farklı konuda benzer durumu ben de yaşadım.
gizemozdemirr90 Dareyn bence ozel hastaneler para icin boyle bir sey yapmaz. Onlarin ultrasonlari daha iyi. Suyu iyi dedi diye gormezden gelmesin, suyunun azalmasi cok riskli bir durum. Benim de suyum azaldi, yarin sezaryen olacagim.
Burcuckmk Dareyn takipli olduğu doktor yokmuydu kendi doktoruna gitseydi 39. Hafta doğum olabilcek ve ayni zamanda bebegin sıkı takip edilmesi gereken haftalar haraket azalmasi onemli bir bulgu bence güvendiği bi doktora gitsin tekrar