AhmetarZencirkran bende 33+5 im ve arada girem bel ağrısından ruhum çekiliyor. Adet sancısı gibi aynen ara sıra bende yaşıyorum ama belimde sadece. Uzun süre oturup yürümeye kalktığımda yada uzun süre yürüdükten sonra da kasıklarımda ağrı sızı oluyor. Sanırım yavaş yavaş sona yaklaştığımız için vücudumuz kendini doğuma hazırlıyor.