Ebrarata Kızlar merhaba 🥰 az önce doktordan çıktık kontrolden 22+3 haftalığız kilomuz 480 gr boyumuz 22 cm kızımın sizce normal mi 1 ay öncesi 17 cm 215 gr di biraz az uzamış gibi geldi boyu sizlerin nasıldı
Misrax Ebrarata boyu kısa gibi ama siz ve eşiniz kısaysa uzun bebek olmaz zaten minyon bi kiz olur belkide ultrasonda pozisyon kaynaklı kısa ölçmüş ollabilir
Emirinannesi34 Ebrarata son haftalarda hem kilo hem boy artışı olacak merak etmeyib. Şimdiden uzun olsa kilo alsa nasıl taşıyacağız haftalarca öyle düşünün birde
Minik1234eli Ebrarata bende minnak doğurdum ikizlerimi el kadardı şimdi 17 yaşındalar kızım 176 oğlum 179 ben peki 164 baba 170 😂
doga21 Ebrarata takmayın bence genetik faktörlerde var içinde ben 175 eşim 185 boyunda. Ama doktorlarda diyor boyun sonradan gelmesi sorum değil hemen hepsi birbirine yerişiyor diye