Kızlar 4 gündür falan bebeği çok aşağıda hissediyorum hareketleri sanki çıkacakmış gibi tekmeliyor bu zamana kadar hiç tekme falan hareket hissetmemiştim bir anda her hareketini hissetmeye başladım başta çok mutlu oldum ama sancı falan giriyor arada çok değişik korktum. kalp atışını dinlemek için evde doppler var onu aldım hemen bi türlü bulamadım iyice korktum sonra baya aşağıda hafif bi kalp atışı duydum net gelmiyordu hala 😞 salı günü randevum vardı ama iptal edilmiş izinlilermiş galiba bulunduğum bölgede başka hastane yok doktora zaten ulaşamıyorım hiçbir yerden allaha emanet bıraktılar bizi böyle var mı bu tarz şeyler yaşayanlar. Aynı zamanda hafif baş ağrısı gözlerimde bulanık görmeye başladı belim kasıklarım ağrıyo.