Beyzanur_54 ilk cocugumda günay dumana gidiyordum ona sira bulamadigimda bülent senere ikisi de cok cok iyi doktorlar. Suan ikinciye hamileyim bulent beye gidiyorum gayet ilgili bir doktor tavsiye ederim.. günay duman da baya iyi ama asiri talep var,kalabalik oluyo cok onun odasinin önü. bu sebepten artik ona sira almaya calismiyorum açıkçası