Esra_80 https://resimyukle.link/i/npzt1 keci sütü sabunu kullanan varmı hamilelikte iyi oluyor mu acaba ☺️Kullansak eğer zararı olur mu
Burcunur__ Esra_80 egzama vardı bende keçi sütlü sabunu doktorum tavsiye etmişti . Bu ganonun keçi sütlü sabunu hayır bir sakınca olduğunu düşünmüyorum bende kullanıyorum yüzüme ve ellerime
Ecemiz Esra_80 bende eşek sütü sabunu kullanıyorum çok memnunum sivilcelerime siyah noktalara ve soyulma kızarma herşeye iyi geldi sabah akşam kullanıyorum sonrasında da Bepanthol sürüyorum yüzüme
Melike Esra_80 evet benim çok fazla sivilce sorunum vardı onlar gitti şuan sadece tek tük şekelerim var 🙏🏻
Burcunur__ Esra_80 kesinlikle gördüm eczaneden almıştım hatta keçi sütlü yüz yıkama köpüğü ismi sedox öneririm pamuk gibi oluyor cildiniz