Tbiiasl Kızlar 39+1 haftalık olduk.dün geceden beri vajinamda ağrı acı var. Yürümekte zorlanıyorm yatınca dönemiyorm çok acıyor. Bebek kanala girmiş olabilir mi yaşayanlarınız oldu mu acaba.yarın kontrolüm var ama sabredemedim size danışmak istedim.
Sjsjdjg Tbiiasl Üstte kalsın diye yazıyorum bende 39 haftalık hamileyim 4 5 gündür var bende de ağrı bazen yürürken batma hissi yaşıyorum
ayseyilmazzzz6161 Tbiiasl canım benim de öyle oluyordu şuan tam 40.haftaya girdim. Geçen gün ebe alttan muayene etti. Doğum kanalında değil henüz dedi. Muhtemelen bebek alt tarafta kemiklerinizr baskı yapiyodur
Tbiiasl @Sjsjdjg bebeğim doğum pozisyonunu aldı ama kanala yerleşmemişti. Acaba kanala mı yerleşiyo ki bebişlerimiz. Hiç böyle ağrım olmamıştı ara ara batmam oluyodu ama bu farklı.
Sjsjdjg Tbiiasl Belki de o yüzden olabilir yani benimde doktor kontrolüme var daha bayram sonu demişti en son
Tbiiasl @ayseyilmazzzz6161 hadi yaa 😞 bir an önce doğurmak istiyorm artık bu bir belirti olsun istiyodum 😅